Nábytek a bytové doplňky ze dřeva

PROVOZOVATEL - CONSULO s.r.o.

Ondrouškova 9
635 00 Brno

odpovědná osoba: Stanislav Tesařík - jednatel společnosti

telefon: 777 871 331
email: info@consulo.cz

skype: consulosro

IČ: 283 33 446
DIČ: CZ 283 33 446

číslo účtu pro bezhotovostní platby: 4068508001/5500 Raiffeisenbank

zapsána v obchodním rejstříku vedeném Krajským soudem v Brně v oddílu C, vložce číslo 61939

... dále jen PROVOZOVATEL


VŠEOBECNÉ OBCHODNÍ PODMÍNKY ESHOPU CONSULO.cz

1. Nepřijetí objednávky. PROVOZOVATEL - si vyhrazuje právo nepřijmout ke zpracování neúplnou nebo nepravdivě vyplněnou objednávku. PROVOZOVATEL si dále vyhrazuje právo nepřijmout ke zpracování objednávky od osob nebo firem, které v minulosti neplnily povinnosti vyplývající z uzavření závazné objednávky (nezaplacení zboží, bezdůvodné nepřevzetí balíku, opakovaná storna objednávek...).

2. Storno objednávky. Závaznou objednávku PROVOZOVATEL stornuje bez poplatku, pokud je tato objednávka stornována ještě před odesláním balíku. Storno lze učinit emailem na info@consulo.cz nebo telefonicky na tel.: 777 871 331. Pokud je již balík odeslán, storno poplatek činí 150 Kč + náklady na dopravné. Storno poplatek bude účtován při nepřevzetí již odeslaného balíku.

3. Vrácení zboží - zákazník má dle Novely občanského zákoníku 367/2000 právo odstoupit od kupní smlouvy bez udání důvodů do 14 dní od převzetí zboží, toto právo je podmíněno nákupem přes internet jako fyzická osoba (nepodnikatel).

Adresa pro zaslání zboží zpět PROVOZOVATELI:

CONSULO s.r.o.

Ondrouškova 9
635 00 Brno

O vrácení zboží nás předem informujte na info@consulo.cz nebo telefonicky na tel.: 777 871 331.

Podmínky pro vrácení zboží:

zboží musí být v původním nepoškozeném obalu (pokud je zboží opatřeno obalem)

zboží nesmí být použité ani poškozené

zásilka musí být kompletní, tak jak jste ji převzali, tzn.: včetně příslušenství, návodu, originálu dokladu o koupi (faktura)

zboží doporučujeme zasílat pojištěné, PROVOZOVATEL neručí za ztrátu nebo poškození při cestě k nám - poškozený balík od Vás nebude PROVOZOVATELEM převzat od dopravce

zboží nesmí být zasíláno zpět na dobírku, takto zaslané zboží PROVOZOVATEL nepřevezme

vracení zboží je možné po dohodě i osobně

při splnění všech určených podmínek o vrácení zboží Vám PROVOZOVATEL zašle obratem peníze za zboží zpět převodem na účet nebo složenkou na Vaši adresu

při nesplnění podmínek o vrácení zboží nebude PROVOZOVATEL akceptovat odstoupení od kupní smlouvy a zboží Vám zašle zpět na Vaše náklady

4. Dodací lhůta zboží je obvykle do 3 pracovních dní od potvrzení převzetí objednávky ke zpracování. Pokud by měla být tato doba delší, bude o tom zákazník informován již při přijetí objednávky ke zpracování.

5. Záruka a reklamace. Záruční doba nebo doporučené datum spotřeby je uvedeno na obalu zboží. Není-li tomu tak, je záruční lhůta 24 měsíců od data převzetí zboží zákazníkem. Reklamace se řídí Občanským zákoníkem a Zákonem o ochraně spotřebitele.

Reklamace neprodleně hlaste na info@consulo.cz nebo telefonicky na tel.: 777 871 331. Obratem Vás bude PROVOZOVATEL kontaktovat a dohodne s Vámi další postup při reklamaci a způsob dodání reklamovaného zboží. Oprávněné reklamace PROVOZOVATEL vyřídí (oprava, výměna zboží, vrácení peněz...) v nejkratším možném termínu (konzultace s výrobcem, jednání o výměně nebo opravě, oprava zboží...). Neoprávněné reklamace - zboží Vám bude na Vaše náklady posláno zpět.

6. Skutečné náklady na dodání zboží - formou balíku České pošty. Náklady na dopravu zboží ke kupujícímu se skládají z několika položek. Poštovné za obchodní balík České pošty (do 30 kg) je nejméně 82 Kč (82 - 133 Kč dle váhy). Kartony, krabice, ochranné fólie a použití lepící pásky stojí od 20 Kč. Vytištění faktury a štítků - cca 5 Kč. Manipulace se zbožím, balení, odnos a odvoz na poštu... dalších cca 20 Kč. Skutečné náklady na jeden balík bez dobírky tedy začínají na cca 130 Kč. PROVOZOVATEL tuto cenu dotuje, takže část ceny za dopravu zboží hradí PROVOZOVATEL.

7. Nejmenší hodnota objednávky. Vzhledem ke skutečným nákladům na dodání zboží si PROVOZOVATEL vyhrazuje právo nepřijmout k vyřízení objednávky s menší celkovou hodnotou než 500 Kč. Pokud by zákazník přesto trval na takovéto objednávce, budou k ceně za zboží připočteny skutečné náklady na dodání zboží - bod 6..

8. Kvalita dřeva. Vzhledem k tomu, že masivní dřevo je přírodní materiál, u něhož ani zpracováním - tedy řezáním, hoblováním, broušením, sušením v sušárnách nelze zastavit některé procesy, mohou se u dodaného zboží, především u hoblovaného řeziva - prkna, hranoly... objevit tyto projevy takovýchto procesů:

a) mírné prasklinky a trhlinky ve dřevě
b) výskyt suků
c) výskyt míst s nahromaděnou smůlou - smolince
d) mírné prohnutí dlouhých prken a hranolů

Tyto výše popsané defekty dřeva se dají odstranit lepením, kitováním, přebroušením, přichycením k rovnému podkladu. Jedná se o vady, které jsou pro dřevo typické a při dalším zpracování dřeva jsou odstranitelné.

Při dokončení nákupu budete vyzváni k odsouhlasení tohoto nákupního řádu - tímto souhlasíte s výše uvedenými skutečnostmi, tedy že dřevo může nést mírné projevy působení přírodních procesů dle bodů a až d v odstavci 8. Tyto nebudou uznány jako důvod k reklamaci.

9. Platba za zboží. Veškeré výrobky ze dřeva - prkna, hranoly, lišty, nábytek... jsou zadány do výroby až na základě Vaší objednávky - jedná se tedy o zakázkovou výrobu. To, že je máme uvedeny v eshopu jako výrobky neznamená, že jsou již vyrobeny - jen se jedná o nejčastěji objednávané zboží. Proto požadujeme platbu předem na náš účet a to v plné výši objednávky do hodnoty 20.000 Kč vč DPH. U objednávek nad 20.000 Kč vč DPH vyžadujeme zálohu alespoň ve výši 50% z celkové částky. U stálých zákazníků je možná jiná dohoda o úhradě zboží.

Proč požadujeme platbu předem? Protože se jedná o zakázkovou výrobu a každá zakázka může být něčím specifická - rozměrem, barvou, ošetřením dřeva, opracováním... tato zakázka pak v případě neodebrání klientem může být pro nás dále neprodejná.

BEZPEČNOST, OCHRANA OSOBNÍCH ÚDAJŮ SPOTŘEBITELE

1. PROVOZOVATEL shromažďuje se souhlasem zákazníků tyto osobní údaje zákazníků: jméno a příjmení, adresu, telefon a emailové spojení, u firem dále jejich IČ a DIČ. Tyto údaje slouží k doručení objednaného zboží a jsou součástí účetnictví . Tyto údaje NEJSOU poskytovány dalším osobám či firmám.

2. Emaily informující o novém zboží, akcích, slevách či výprodejích posíláme všem klientům a to formou emailu maximálně 1x měsíčně. Toto zasílání informativních emailů lze kdykoliv zrušit - stačí napsat email a informativní emaily vám nebudou dále zasílány.

3. Z důvodu bezpečnosti nelze platit za zboží platebními kartami.
 

© 2011 Všechna práva vyhrazena.

Tvorba webových stránek zdarmaWebnode